Subject: FW: Farmi bussipeatusse ootekoja paigaldus, asfalteerimine
From: "Viktor Kisseljov" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 09:32:47 +0300

Tere

Palun suunata täitmiseks teehoiuteenistuse planeerimise osakonna
kooskõlastuste üksusele.

Lugupidamisega

Viktor Kisseljov

Juhataja

Teehoiuteenistuse põhja osakond

+372 5304 0065

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

                         Transpordiamet

From: Imre Saar <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 6, 2024 1:51 PM
To: Viktor Kisseljov <[email-masked]>
Subject: FW: Farmi bussipeatusse ootekoja paigaldus, asfalteerimine

Tere

Viimsi vald soovib elanikelt tulnud soovidest lähtuvalt paigaldada vihma
ja tuule eest varjuks Farmi bussipeatusesse olemasoleva postipeatusesse
platvormi asukohta ootekoja. Selleks tuleb rajada olemasolevale asfaldist
platvormile kraavi poole väike laiendus 1 m x 5 m ulatuses, et oleks
tagatud bussi ohutu manööverdusala ja ligipääsetavus ooteplatvormi servas.
Tööde raames tehakse kildalus laienduse osale ja ooteala
taastusasfalteerimine, kuna asfalt on aastatega ära vajunud ja võiks jääda
terviklik ilus lahendus. Tööde raames asfalteeritakse uuesti üle ka
olemasolev platvormiala 2 m x 10 m (vuugikohast alates). Kokku
asfalteerimistööde maht ca 25 m vastavalt allpool olevale skeemile. Kulud
katab Viimsi Vallavalitsus, platvormile paigaldamiseks tellitakse Viimsi
valla poolt uus bussiootepaviljon (joonis manuses).

Kuna töödega ei muudeta sõidutee ega bussiootealal asukohta,
konstruktsiooni ega kehtivat liikluskorraldust, siis loodan, et olete
nõus, et me ei pea hakkama selleks eraldi projekti tegema ja saame selle
töö oma asfaltbetoonkatete remondi hanke raames ära teha. Eks kunagi, kui
kogu teele suurem rekonstrueerimine peaks tulema, siis saab peatuse
sellega koos juba üle projekteerida.

Lugupidamisega

Imre Saar
kommunaalteenistuse juhataja
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi Vallavalitsus
+372 602 8835, GSM 5690 2914

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee